 |
| Motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
| Boring x slag | 83,0 mm x 83,0 mm |
| Cilinder inhoud | 649 cc |
| Comp. verhouding | 10,8:1 |
| Kleppen | DOHC, 8 kleppen |
| Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ø38 mm x 2 (Keihin) |
| Ontsteking | Digitaal |
| Vermogen | 69 pk / 51,0 kW bij 8.500 tpm |
| Max. koppel | 64,0 Nm bij 7.000 tpm |
| Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 21 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Diamant-buizenframe van hoogsterktestaal, met motorblok als dragend deel |
| Vering voor | 41 mm upside-downvork met instelbare uitgaande demping (rechts) en veervoorspanning (links) |
| Vering achter | Offset laydown enkele schokdemper met op afstand instelbare voorspanning |
| Remmen voor | Dubbele, semi-zwevende 300 mm-wave-schijven. Remklauw: dubbele twee zuigers |
| Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
| Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Achterband | 160/60ZR17M/C (69W) |
| Wielbasis | 1.415 mm |
| Lengte | 2.165 mm |
| Breedte | 840 mm |
| Hoogte | 1.400 mm |
| Zithoogte | 840 mm |
| Drooggewicht | 217 kg |
| Leverbare kleuren | Metallic Flat Raw Titanium, Metallic Flat Spark Black/Metallic Carbon Gray |
| Beschrijving | Het Versys 650 concept van sportieve looks, fantastische handling en een soepel en krachtig parallel tweecilinder blok heeft inmiddels een grote groep fans opgebouwd. En dat is niet zo gek, want met de beste vering, een uniek Mono-Key koffersysteem en een ongekend laag brandstofverbruik is de Versys veruit de meest moderne en complete motor in zijn klasse.



Het 2017 model van de Versys 650 werd nog verder uitgebreid met een geïntegreerde versnellingsindicator en drie fraaie nieuwe kleurstellingen met stijlvolle graphics. |