Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 750 - 2005

Garantie: Ja
32750 Km
Zwart, zilver, wit
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Erg nette KAWASAKI Z750 

Bouwjaar: 2005
Km stand: 32750

Extra's:

GPR demper ( gave sound)
Carbon voorspatbord
Stalen remleidingen
Led verlichting
Korte kentekenplaathouder
Led kentekenverlichting

110pk vermogen, voorzien van injectie dus start altijd. Nooit problemen met carberateurs.
Goede staat van onderhoud, ketting, tandwielen, banden etc dik op orde.

Kortom opstapklaar, waar wacht je nog op.
Bel of app voor  vragen of het maken van een afspraak 0650266464

Prijs €3400.- incl gratis tenaamgesteld en gratis 1 maand verzekering ( dekkin naar keuze, geen addertjes!)
Inruil geen probleem

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion