 |
| Motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
| Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
| Cilinder inhoud | 649 cc |
| Comp. verhouding | 10,8:1 |
| Kleppen | DOHC, 8 kleppen |
| Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 2 x Ø 36 mm met dubbele gaskleppen |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 68 pk / 50 kW bij 8,000 tpm |
| Max. koppel | 65,7 Nm bij 6,500 tpm |
| Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | 2.438 (39/16) |
| Overbrenging | Gesloten ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 15 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
| Vering voor | 41 mm telescopische voorvork |
| Vering achter | Horizontale back-link, met instelbare veervoorspanning |
| Remmen voor | Dubbele semi-zwevende 300 mm remschijven. Remklauw: Dubbele zuiger |
| Remmen achter | Enkele 220 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
| Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Achterband | 160/60ZR17M/C (69W) |
| Wielbasis | 1,410 mm |
| Lengte | 2,055 mm |
| Breedte | 775 mm |
| Hoogte | 1,080 mm |
| Zithoogte | 790 mm |
| Drooggewicht | |
| Leverbare kleuren | Candy Emerald Green ,Metallic Spark Black |
| Beschrijving | Kawasaki ontketend een Retrovolutie met de Z650RS. Deze Modern Classic is een hommage aan deoriginele Z650-B1 uit 1977. Moderne technologie wordt gecombineerd met iconischedesignelementen zoals de prachtige tank, zijpanelen, ducktail en 2 analoge artillery shell’ tellers. |