Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 - 2025

Garantie: Ja
11667 Km
METALLIC PHANTO
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

Jong gebruikte Kawasaki Z900 35KW (BTW Motor)

De nieuwe Z900 zet het ‘’best-in-class’’ concept van zijn voorgangers voort en combineert streetfighter mentaliteit met een premium uitstraling en nieuwe features. Zijn unieke totaalpakket bestaat uit een krachtige 948cc vier-in-lijn motor, fenomenale handling en geëvolueerde Sugomi styling. Verder zijn er nieuwe hightech features waaronder een Up/Down Quickshifter, Cruise Control, Cornering
Management en een 5’’ TFT-display met turn-by-turn navigatie.

Om het rijgedrag van de Z900 nog verder te verbeteren zijn er doeltreffende veranderingen doorgevoerd in het frame. Het rijgedrag is nog steeds lichtvoetig en vertrouwenwekkend maar door gewijzigde veerinstellingen voor en achter is er meer druk op de voorkant wat resulteert in nóg scherper stuurgedrag en meer gevoel in de voorkant. Nieuwe, radiaal gemonteerde, remklauwen zijn lichter, krachtiger en geven meer feedback.

Grote vernieuwingen zijn ook doorgevoerd in de elektronische rijhulpsystemen. Door de nieuwe zes-assige IMU opereert het ABS nu hellingshoekafhankelijk en is Kawasaki Cornering Management Function (KCMF) nu ook beschikbaar. Dit baanbrekende systeem monitort parameters bij het ingaan, de apex en het uitkomen van een bocht en moduleert hiermee remkracht en vermogensafgifte om rijders te helpen hun beoogde lijn optimaal te behouden.

Het indrukwekkende Z-Supernaked design van de Z900 is compleet nieuw maar heeft nog wel alle Sugomi elementen die hem zijn onderscheidende uiterlijk geven; een lage neus en een hoge staart, als een roofdier wat klaar is voor de aanval. De voorkant is scherper voorgegeven met nieuwe LED-koplampen en trekt de lijn vanaf de brandstoftank door voor een agressiever ogend geheel. Nieuwe zijkappen, grenzend aan de radiateur, zijn vervaardigd uit geborsteld aluminium en geven het geheel een hoogwaardige uitstraling. De achterzijde is korter geworden en voorzien van een nieuw LED-achterlicht.

Aansluitend bij het hoogwaardige design is er het volledig nieuwe 5’’ TFT-kleurendisplay met ‘’turn-by-turn’’ navigatie en spraakbesturing via de Rideology App*. Het display kan gewijzigd worden tussen twee lay-outs. Lay-out 1 geeft op een moderne manier alle belangrijke informatie weer, in lay-out 2 vormt een, door straaljagers geïnspireerde, hellingshoekindicator de boventoon welke perfect is voor sportieve ritten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion