Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
WIT/ZWART
Vermogen:
92 kW
Teller:
18.891 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019
Garantie: div. opties mogelijk

Deze fraaie Kawasaki Z900 ABS is nu te bezichtigen bij Moto Hippo. Een stoere naked-bike met in het populaire naked segment.

Onze Kawasaki Z900 is voorzien van:

- ABS
- Barracuda kentekenplaathouder
- Barracuda knipperlichten achter
- wielstriping
- SC-Project einddemper

Sinds 1957 staat Moto Hippo voor kwaliteit, betrouwbaarheid en pure motorpassie.
Als officieel dealer van Yamaha, Ducati en Moto Morini ben je bij ons aan het juiste adres voor zowel nieuwe motoren als zorgvuldig geselecteerde occasions. Elke gebruikte motor wordt met uiterste zorg gekozen én gecontroleerd, zodat jij verzekerd bent van een motor in topconditie.



Jouw nieuwe occasion kan bovendien worden geleverd met diverse garantiepakketten — vraag ons gerust naar de mogelijkheden. Ook inruil van je huidige motor is uiteraard mogelijk. En naast onze occasions hebben we altijd meer dan 50 nieuwe motoren op voorraad.



Naast deze Kawasaki Z900 profiteer je bij Moto Hippo ook van:

-

Een grote collectie motorkleding, helmen en accessoires


- Professioneel onderhoud en reparatie in een modern uitgeruste werkplaats, uitgevoerd door vakbekwame monteurs
-

Motorverhuur van recente modellen — ideaal voor een weekendje sturen of een langere trip


- Flexibele financieringsopties om jouw droommotor werkelijkheid te maken
-

Scherpe verzekerings­tarieven en extra voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Moto Hippo
Molenveld 7
Hippolytushoef
Plan de route
0227-591639
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion