| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Een opwindend nieuw hoofdstuk in de rijke Z-historie voor Kawasaki! De spirit van een legende uit de jaren '70 – de ultiem coole Kawasaki Z1 - vind je terug in de nieuwe Z900RS. De nieuwe Z900 Retro Sport is een supermoderne motor met de stijlelementen van de legendarische Z1. De stijlvolle motor is bijzonder hoogwaardig afgewerkt en met veel liefde voor detail ontworpen. De Z900RS is een succesvolle mix van zowel het verleden, het heden als de toekomst!
De Kawasaki Z900RS 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
- Metallic Diablo Black | €14.249,-
- Ino Red | €14.349,-
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
| Boring x slag | 73 mm x 73 mm |
| Cilinder inhoud | 948 cc |
| Comp. verhouding | 10,8:1 |
| Kleppen | 6 |
| Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: Ø 36 mm x 4 met hulpgasklep |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 111 pk / 82 kW bij tpm |
| Max. koppel | 98 Nm bij 6 tpm |
| Koppeling | Natte multi-plaat koppeling |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | 2.917 (35/12) |
| Overbrenging | Gesloten ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 17 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
| Vering voor | 41 mm omgekeerde voorvork met uitgaande en compressie demping en instelbare veervoorspanning, veerweg 120 mm |
| Vering achter | Horizontale Back-link, gas gevulde cilinder met uitgaande demping en instelbare veervoorspanning, veerweg 140 mm |
| Remmen voor | Dubbele semi-zwevende 300 mm remschijven. Remklauw: Duaal radiaal gemonteerd, 4 zuigers tegenover elkaar |
| Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
| Voorband | 120/70ZR17 M/C (58W) |
| Achterband | 180/55ZR17 M/C (73W) |
| Wielbasis | 1470 mm |
| Lengte | 2100 mm |
| Breedte | 865 mm |
| Hoogte | 1150 mm |
| Zithoogte | 835 mm |
| Drooggewicht | |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | |
| Dealerschappen: APRILIA, BIMOTA, CFMOTO, DUCATI, HONDA, HUSQVARNA, KAWASAKI, KTM, MOTO GUZZI, SUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
 |
Goedhart Motoren |
|
Europaweg 1-D
Bodegraven
Plan de route
|
 |
0172-650005
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK
(Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken