Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZX 10R NINJA - 2011

Garantie: Ja
24000 Km
Groen
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
ZX 10 R het gaat hier om het 2011 model het jaar dat deze motor ABS kreeg.

De Superbike van Kawasaki blijft een stoere motorfiets zeker in de Originele Kawasaki kleur.

Origineel nieuw in Nederland geleverde motorfiets met een zeer lage KM stand. 

Voorzien van een Akrapovic uitlaat met beugel en de originele solo seat.

Ook origineel zadel en achtersteps zitten er los bij.

Motor net binnen maar staat klaar voor een proefrit.

Ook inruil en financiering is mogelijk. 

De lekkere koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, dempers, andere en uitlaatsystemen, garantie, kentekenplaathouder, origineel sleutel set, Sportuitlaat, Verschillende rijmodi




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion