Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER ADVENTURE S - 2021

Garantie: Nee
5200 Km
Zwart / Grijs
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In absolute nieuwstaat, afkomstig van een KTM dealer.
Met leuke optie's ; Tech pack ,zwarte Akrapovic en 3 delige kofferset

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering



  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Controleer voor aankoop van een motorfiets goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.
    Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
    Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

Opties en Accessoires:
blipper shift, Bochten ABS, Bochtenverlichting, comfort zadel, Cruise control, elektronische vering, Handkappen, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, Middenbok, motor slip regeling, Quickshifter, Sportuitlaat, Topkoffer, Traction Control, Valbeugels, Versnellingsindicator, Zadel verwarming, Zadel verwarming passagier, Powerparts comfort zadels beide met verwarming, Akrapovic uitlaat, valbeugels, Tech pakket,  KTM Alluminium Koffers 3x, Handvatverwarming ,Powerparts rem- + koppelinghendel, KTM My Ride ,Quickshifter plus ,Radiateur bescherming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gielen Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion