Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2021
KTM 1290 Super Duke GT
- Kofferset orgineel
- Tankpad
- Handkappen
- 12 maanden garantie
www.vos-oss.nl | 0412 66 77 22
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cylinder, 4-stroke, V 75° |
Boring x slag | mm x mm |
Cilinder inhoud | 1301 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 175 pk / 128.7 kW bij tpm |
Max. koppel | 141 Nm bij tpm |
Koppeling | PASC (TM) slipper koppeling, hydr. bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, X-Ring 5/8 x 5/16 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 23 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-molybdeen buisframe, gepoedercoat |
Vering voor | WP Semi-active suspension USD Ø 48 mm |
Vering achter | WP Semi-active suspension monoshock |
Remmen voor | 2 x Brembo monoblock four-piston radial fixed calliper, 320 mm remschijven, zwevend |
Remmen achter | Brembo twin-piston fixed calliper, 240 mm remschijf |
Voorband | Pirelli Angel GT |
Achterband | Pirelli Angel GT |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 835 mm |
Drooggewicht | 209 kg |
Leverbare kleuren | Zwart, Wit |
Beschrijving | De 2019 TM 1290 SUPER DUKE GT neemt de reeds bewezen prestaties op de lange afstand van het vorige GT model en versterkt deze nog verder met nieuwe verbeteringen. Dezelfde gestoorde combinatie die de vorige SUPER DUKE GT had tussen het vermogen van de krachtige V-twin en het comfort en de uitrusting om de hele dag door te knallen - nu nog intenser, met nog meer verbeteringen en features die de prestaties naar een hoger niveau tillen. |
| Dealerschappen: CAN-AM, HUSQVARNA, KAWASAKI, KTM |
Vos Oss Motoren, verkoop en onderhoud van motoren en scooters. Wij zijn erkend motordealer van: Kawasaki, KTM, Can-Am, Husqvarna en nog een aantal scooter merken.
Onze monteurs zijn gespecialiseerd in hun werk en helpen u graag!
Voor meer informatie gaat u naar: www.vos-oss.nl
 | Oss, Noord-Brabant |
 | 0412-667722 |
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken.
In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken