Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R - 2018

Garantie: Ja
20000 Km
Wit
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene Omschrijving & Staat:
Een in zeer nette staat verkerende, KTM Superduke 1290 R van bouwjaar 2018 met 19.998km op de teller.
De KTM Superduke 1290 R beter bekend als ''The Beast'' maakt dit natuurlijk dubbel en dwars waar met zijn 180pk, 143nm koppel en een drooggewicht van slechts 189kg.

Optisch verkeerd deze Superduke R in zeer nette staat. Ook technisch verkeerd de Superduke R in topconditie, alle slijtagedelen verkeren in goede conditie. Uiteraard wordt ook deze Super Duke 1290 R u rijklaar aangeboden inclusief verse onderhoudsbeurt en 12 maanden garantie.

Extra's en Accessoires:
- Alle beschikbare pakketten, dus:
- KTM My Ride (bluetooth)
- Performance Pack
- Track Pack
- Quickshifter+

- Bar end Spiegels Highsider
- KTM Powerparts Tank Grip Pads
- Zwarte Akrapovic Einddemper
- Evotech Kentekenplaathouder
- Carbon Fly Screen 'Materya'
 

  • - Inruil (auto/motorfiets) mogelijk tegen handelswaarde.
    - Kopen op afstand inclusief Aflevering aan huis door heel Nederland voor slechts €150,-.
    - Uitgebreide Financiering mogelijkheden middels NUmotorrijden. 

    Bent u na aanleiding van deze Advertentie enthousiast geworden en wilt u een Proefrit aanvragen, heeft u een inruilvoorstel of andere brandende vraag? Aarzel dan niet en Bel of Watsapp ons gerust op: 0615392220





                          ---  van Andel Motorsport  ----
    - Met uiterste zorg selecteerde Premium Motorfietsen.
    - Kwaliteit, Service & Aandacht met een Persoonlijk karakter.
    - Inkoop, Verkoop, Consignatie & Zoekopdrachten.
    - Full Service Werkplaats, Onderhoud, Reparatie, Herstel.

    Bezichtigingen van Motorfietsen 24/7 mogelijk op afspraak.
    Werkplaats/Showroom MA t/m VR van 8:00 - 18:00

    Contact & Info;
    Dominee Bleekerstraat 11 Marknesse 8316CV
    www.vanandelmotorsport.nl
    vanandelmotorsport@outlook.com
    0615392220

    Volg ons ook op Facebook en Instagram voor Verhalen, Foto's, Acties en de nieuwste Voorraad.
     

  • Inbegrepen in deze Advertentieprijs ZONDER extra kosten:
    - 40 Punten check, Afleverbeurt, Slijtdelen verkeren in goede conditie.
    - Grondige Poetsbeurt.
    - Tenaamstelling en Vrijwaring.
    - 10 dagen Allrisk Verzekering.
    - 12 maanden volledige Garantie m.u.v. Slijtagedelen.


  • Trefwoorden: Duke superduke super duke gen 1 2 3 gen1 gen2 gen3 austin racing sc project r s evo rr adventure 1190 690 790 890 990 super duke exc exc-f 150 250 300 350 450 500 excf duke 690 390 rc smcr smc-r smc r superduke super enduro rc8 smr smt 950 Duke super duke adventure 1190 690 790 890 2.0 3.0 1.0 gen1 gen2 gen3 rc8 rc8r red bull akrapovic rc 8 rr gasgas gas gas 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Andel Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion