Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE RR - 2021

Garantie: Ja
23000 Km
ORANGE
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2021

De KTM 1290 Super Duke RR, slechts 500 examplaren wereldwijd!!

- Deze motor is afkomstig van de 1e eigenaar
- Dealeronderhouden

- Akrapovic
- Carbon brake air intake
- Carbon spatbord
- Carbon achter spatbord
- Carbon tank kuipdeel rechts
- Carbon tank kuipdeel links
- Carbon undertail
- Gilles verstelbare voetsteun
- CNC remhendel
- CNC Koppelinghendel
- WP PRO VERING
- Korte kentekenhouder
- Bar end spiegels
- Tankpads
- Techpack
- Track Pack
- Track mode
- Performance pack
- Launch control
- Anti wheelie
- Motor vermogen selectie
- Cruise control
- MSR
- Quickshifter + / -
- 12 maanden Garantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Vos Oss Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion