Nieuwsbrief:

KTM  300 EXC TPI SIX DAYS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ORANGE
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Voor 2025 behoudt de KTM 300 EXC SIX DAYS zijn titel als meest succesvolle enduro-machine ooit.

Het is een gewaagde bewering, maar heb je onze prijzenkast al gezien? Met een ijzersterke aandrijflijn, ongeëvenaarde topsnelheid en sublieme rijeigenschappen is hij weer klaar om alles aan te kunnen wat de endurowereld hem.

SIX DAYS bevat:
-ORANGE GLOSSY FRAME
-FRAME PROTECTION SET
-SIX DAYS SPECIFIC SEAT
-MAP-SELECT SWITCH
-6DAYS BRANDED PARTS
-ORANGE ANODIZED CNC MACHINED TRIPLE CLAMPS
-ORANGE FRONT AXLE PULLER
-SEMI-FLOATING FRONT BRAKE DISC
-SOLID REAR BRAKE DISC
-REAR BRAKE SAFETY WIRE
-SUPERSPROX STEALTH REAR SPROCKET
-SKID PLATE
-RADIATOR FAN
-METZELER 6 DAYS EXTREME TIRES




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion