Nieuwsbrief:

KTM  500 EXC F - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje
ktm - 500-exc-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Op weg om een verlaten stad te verkennen? Klaar. Vuil aan het karnen in een spookbos? Eenvoudig. Opladen door de diepe zandwoestijnen? Laten we gaan! De KTM 500 EXC-F gaat nergens voor terug. Met een vermogen van meer dan 64 pk en gebouwd rond een geheel nieuw frame met de beste vering in zijn klasse, is deze krachtpatser met grote cilinderinhoud verrassend bruikbaar, waardoor de KTM 500 EXC-F het ultieme wapen van een halve liter is in ieders Enduro-arsenaal.
Hoogtepunten van de CHAMPION EDITION 2025 zijn:
ORANGE GLOSSY FRAME
RED BULL GRAPHICS
FACTORY RACING FRAME PROTECTION SET
FACTORY RACING SEAT
MAP-SELECT SWITCH
RADIATOR FAN
SKID PLATE
SEMI-FLOATING FRONT BRAKE DISC
ORANGE SUPERSPROX STEALTH REAR SPROCKET
ORANGE FRONT AXLE PULLER
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion