Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Referentienummer: 3636
In nieuwstaat verkerende KTM 690 SMC-R. Voorzien van een korte kentekenplaathouder en een SC Projects uitlaatdemper.
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | LC4 690 eencillinder, viertakt |
Boring x slag | 105|80 |
Cilinder inhoud | 690 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | |55| |
Max. koppel | | |
Koppeling | PASC (TM)-slipperkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting, X-Ring 5/8 x 1/4 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13,5 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-molybdeen buisframe, gepoedercoat |
Vering voor | WP USD Ø 48 mm |
Vering achter | WP-schokdemper met Pro-Lever linksysteem |
Remmen voor | 2 x Brembo monoblock four-piston radial fixed calliper, 320 mm remschijf, vast |
Remmen achter | Brembo enkele zuiger, remschijf 240 mm, zwevend |
Voorband | Bridgestone S21 17 |
Achterband | Bridgestone S21 17 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 890 |
Drooggewicht | 147 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De KTM 690 SMC R legt de lat hoger voor asfalthooligans. Het gereviseerde chassis wordt aangevuurd door de nieuwste 690 LC4 motor en een geüpdatet elektronicapakket, dus of je nu je asfaltscheurende talenten op bergweggetjes of op het parcours inzet, je drift de toekomst in met een maximale grijns en je aderen kloppend van de adrenaline. Het rijgemak wordt vergroot door de nieuwste volledig instelbare WP APEX ophanging, dus alles waar jij aan hoeft te denken is je richten op de weg voor je en de gashendel zo ver mogelijk open draaien. |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 | Bergeyk, Noord-Brabant |
 | 0497-555404 |
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van KRÄMER