| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
KTM 690 SMC RBouwjaar 20235200 kmZéér nette 690 SMC-R, afkomstig van 1e eigenaar. Voorzien van Arrow uitlaatdemper, Korte kentekenplaathouder, Bar-end spiegels, Led koplamp en decalset.Voorzien van:
- OnderhoudsbeurtInclusief 3 maanden garantie.(6, 12 of 24 maanden mogelijk, voorwaarden op onze website)
---------------------------------------------------------Voorzien van:
- Arrow uitlaatdemper
- Led koplamp
- PowerParts korte kentekenplaathouder
- Bar-end spiegels
- Decalset
- Quickshifter +
- ABS
- Traction control---------------------------------------------------------
- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.
Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.
Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.
Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.
Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | LC4 690 eencillinder, viertakt |
| Boring x slag | 105 mm x 105 mm |
| Cilinder inhoud | 690 cc |
| Comp. verhouding | |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | |
| Ontsteking | |
| Vermogen | pk / 55 kW bij tpm |
| Max. koppel | Nm bij tpm |
| Koppeling | PASC (TM)-slipperkoppeling, hydraulisch bediend |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | ketting, X-Ring 5/8 x 1/4 |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 13,5 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Chroom-molybdeen buisframe, gepoedercoat |
| Vering voor | WP USD Ø 48 mm |
| Vering achter | WP-schokdemper met Pro-Lever linksysteem |
| Remmen voor | 2 x Brembo monoblock four-piston radial fixed calliper, 320 mm remschijf, vast |
| Remmen achter | Brembo enkele zuiger, remschijf 240 mm, zwevend |
| Voorband | Bridgestone S21 17 |
| Achterband | Bridgestone S21 17 |
| Wielbasis | |
| Lengte | |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 890 mm |
| Drooggewicht | 147 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | De KTM 690 SMC R legt de lat hoger voor asfalthooligans. Het gereviseerde chassis wordt aangevuurd door de nieuwste 690 LC4 motor en een geüpdatet elektronicapakket, dus of je nu je asfaltscheurende talenten op bergweggetjes of op het parcours inzet, je drift de toekomst in met een maximale grijns en je aderen kloppend van de adrenaline. Het rijgemak wordt vergroot door de nieuwste volledig instelbare WP APEX ophanging, dus alles waar jij aan hoeft te denken is je richten op de weg voor je en de gashendel zo ver mogelijk open draaien. |
 |
Moto Mondial |
|
Zuidlangeweg 1
Oudemolen
Plan de route
|
 |
0653836218
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken