| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
KTM 990 SUPERDUKE R
Bouwjaar 2008
41275 km
Zéér nette 990 SuperDuke R ! Voorzien van volledig Akrapovic uitlaatsysteem, Carbon voor- en achterspatbord, Verstelbare Rem- Schakelset en WP Stuurdemper.
Historie aanwezig.
Afgeleverd inclusief:
- Onderhoudsbeurt
Inclusief:
- 3 maanden garantie.
- 10 dagen Allrisk verzekering. (* Vraag naar de voorwaarden)
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Akrapovic volledig uitlaatsysteem
- Korte kentekenplaathouder
- Akrapovic Carbon voorspatbord
- Carbon achterspatbord / kettingbescherming
- Carbon Schetsplaten
- Verstelbare Rem- / Schakelset
- WP Stuurdemper
---------------------------------------------------------
- 10 dagen gratis Allrisk verzekering. (* vraag naar de voorwaarden)
- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.
Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.
Levering aan huis mogelijk.
Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.
Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.
Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | 2 cilinder, 4-Takt, V 75° |
| Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
| Cilinder inhoud | 999 cc |
| Comp. verhouding | 11.5:1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Electronisch brandstofinjectie |
| Ontsteking | Keihin EMS |
| Vermogen | pk / 88 kW bij 9000 tpm |
| Max. koppel | 100 Nm bij 7000 tpm |
| Koppeling | Meervoudige oliebadkoppeling, hydr. bediening |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen, klauwschakel |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 18.5 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Chroom-molybdeen, gemoffeld buisframe |
| Vering voor | WP USD Ø 48 mm, veerweg 135 mm |
| Vering achter | WP Monoshock, veerweg 150 mm |
| Remmen voor | 2 x Brembo vier-cilinder remklauw, 2 x remschijf Ø 320 mm |
| Remmen achter | Brembo een-cilinder zwevende remklauw, remschijf Ø 240 mm |
| Voorband | 120/70 ZR 17 |
| Achterband | 180/55 ZR 17" |
| Wielbasis | 1450 mm |
| Lengte | |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 865 mm |
| Drooggewicht | 186 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | De 990 Super Duke R is zo ongeveer de felste standaardmachine die er te koop is. Bij deze machine zijn de KTM-ingenieurs tot het uiterste gegaan om binnen de wettelijke restricties tot maximale prestaties te komen: een volledig instelbare 48mm voorvork van WP, een ultralicht achtersubframe voor de mono-seat, een slechts 9 kg zwaar buizenframe van superlicht chroom-molybdeen en een stuurdemper zorgen voor extreme rondetijden. Vanuit het alledaagse leven rechtstreeks in de racerij. |
 |
Moto Mondial |
|
Zuidlangeweg 1
Oudemolen
Plan de route
|
 |
0653836218
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken