Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

MOTO GUZZI  1000 SP - 1980

Garantie: Ja
83906 Km
Rood
moto-guzzi - 1000-sp
moto-guzzi - 1000-sp
moto-guzzi - 1000-sp
moto-guzzi - 1000-sp
moto-guzzi - 1000-sp
moto-guzzi - 1000-sp
moto-guzzi - 1000-sp
moto-guzzi - 1000-sp
moto-guzzi - 1000-sp
moto-guzzi - 1000-sp
moto-guzzi - 1000-sp
moto-guzzi - 1000-sp
moto-guzzi - 1000-sp
moto-guzzi - 1000-sp
moto-guzzi - 1000-sp
moto-guzzi - 1000-sp
moto-guzzi - 1000-sp
moto-guzzi - 1000-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Geen Garantie
 
  • Voor meer info of een proefrit bel naar 06-10800037.
    Kijk ook op onze website. Inruil motor of auto is mogelijk.
    Wilt u langskomen dan vragen wij u even te bellen, zodat u niet voor een gesloten deur staat.
    Wij zijn namelijk regelmatig voor u op zoek naar nieuwe occasions.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Middendorp Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion