Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

MOTO GUZZI  850 GT - 1973

Bouwjaar:
1973
Kleur:
BLUE AVIO PERLATO (BLAUW METALLIC)
Vermogen:
37 kW
Teller:
6.438 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
moto-guzzi - 850-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen
Fabrikant: Moto Guzzi . . . info@motoguzzi.com

Een prachtig gerestaureerde en bijzondere ‘GT850’.
In deze kleurstelling, Blue Avio Perlato, zijn er slechts 300 stuks geproduceerd.
Deze statige heer betrad het asfalt in 1973. Dat was het Moto Guzzi tijdperk waar kwaliteit met hoofdletters werd geschreven, en waar kwantiteit nog niet in het Italiaans woordenboek te vinden was.
Waar elk moertje nog Italiaans was, en van een degelijkheid om de strijd tegen te tand des tijds moeiteloos te kunnen weerstaan.

De V850GT is de meest begeerde uit de V7 serie en heeft de 5-versnellingsbak. In de jaren zeventig produceerde Moto Guzzi achtereenvolgens de V7, de V7 Ambassador, de V7 Special, de V7 Sport en daarna de V850 California en de V850GT.
Zo’n fraai exemplaar als deze kom je zelden tegen. Keurig gerestaureerd door Robers Motoren (Guzzi specialist) maar met behoud van patina, waarbij subtiele, door ouderdom veroorzaakte esthetische imperfecties als trofeeën worden gedragen.

De motor rijdt zeer soepel, laat zich makkelijk zonder bijgeluiden schakelen. Schakellui rijden gaat, zoals het een Guzzi betaamt, perfect door het hoge koppel. Op de snelweg is het fijn cruisen, zo rond de 100 – 110 km/h. Wanneer je de aanwezige paarden een ’tikkie’ geeft, dan loopt het snel door naar 120, 140, 160 km/h. Dan merk je heel goed dat je tegelijkertijd ook op een krachtige reismotor zit.

De originele carburateurs zijn vervangen voor gloednieuwe exemplaren. Dat kwam ook het benzinegebruik ten goede en de motor pakt in elk toerengebied lekker door. De gespaakte velgen zijn de begeerde Borrani velgen. Na revisie heeft de machine 6.500 kilometers gereden.

= Bedrijfsinformatie =

Bezoek buiten openingstijden? Bezorging aan huis?
Wil je écht weten hoe het zit met financiering? Of ben je benieuwd naar de voor- en nadelen van zakelijke aanschaf?

Laat ons weten hoe we je kunnen helpen — we denken graag met je mee. Ongedwongen en altijd vrijblijvend. Via WhatsApp zijn wij 7 dagen per week bereikbaar op 0578-215077.

** Waarom kiezen voor een Bosgoed Motor? **
Kwaliteit, zekerheid en veiligheid
Elke motor wordt rijklaar afgeleverd, met aandacht voor betrouwbare techniek en veiligheid (banden, remmen, etc.). Afhankelijk van leeftijd en kilometerstand is er garantie van toepassing — dit staat altijd vermeld bij de motor.

* Heldere en snelle communicatie *
Wij zeggen wat we doen, en doen wat we zeggen. Wat we beloven, komen we na. Je krijgt snel antwoord op elke vraag — ook ’s avonds en in het weekend. We helpen je graag bij het maken van de juiste keuze, altijd op een ongedwongen, persoonlijke manier.

* Duidelijkheid en transparantie *
Onze prijzen zijn volledig inclusief. Geen verborgen kosten, in welke vorm dan ook. Elke motor ondergaat een technische controle, vastgelegd in een rapport. Zo heb je inzicht in de uitgevoerde werkzaamheden en onze kwaliteitsstandaard.

* Tevredenheid *
Wij worden écht blij van tevreden klanten. Wij gaan ver om dat te realiseren.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Bosgoed Motoren
Eperweg 50A
Heerde
Plan de route
0578-215077
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bloop" betekent: De in 1964 geïntroduceerde Suzuki B 100 P kreeg al snelde bijnaam Bloop omdat het cijfer Y in de type-aanduiding als een ‘l ’ werd gelezen. De B 100 P was een van de eerste succesvolle modellen van dit Japanse merk. Het betrof een eencilinder tweetakt met een cilinderinhoud van 120CC. De Bloop bleef tot 1970 in produktie en werd opgevolgd door de B120 die praktisch dezelfde motor had.
© 2000 - 2025 Motoroccasion