Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 24 maanden
De Stelvio Duecento Tributo is een gelimiteerde en genummerde editie ter ere van de Stelviopas, die in 1825 werd geopend. Verkrijgbaar in slechts 2758 exemplaren.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Transversale 90° V-Twin, vier kleppen per cilinder, vloeistofgekoeld met Ride-by-Wire |
Boring x slag | 96 mm x 96 mm |
Cilinder inhoud | 1042 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 115 pk / 85 kW bij tpm |
Max. koppel | 105 Nm bij 6750 tpm |
Koppeling | Hydraulisch |
Versnellingsbak | 6 Versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | cardan |
Starter | |
Tankinhoud | 21 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Ø 46 mm USD-vork met instelbare veervoorspanning en uitgaande demping. 170 mm veerweg |
Vering achter | Monoshock met instelbare veervoorspanning en uitgaande demping. Veervoorspanning op afstand instelbaar. 170 mm veerweg. |
Remmen voor | Dubbele zwevende schijven Ø 320 mm, Brembo monobloc radiale 4-zuiger remklauwen. Bochten-ABS |
Remmen achter | Enkele Ø 280 mm schijf, Brembo-tweezuigerremklauw. Bochten ABS |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 830 mm |
Drooggewicht | 226 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Stelvio Duecento Tributo is een gelimiteerde en genummerde editie ter ere van de Stelviopas, die in 1825 werd geopend. Verkrijgbaar in slechts 2758 exemplaren, een knipoog naar de 2758 meter hoge bergpas, waarvan de 88 legendarische bochten al 200 jaar synoniem staan ​​voor avontuur. Elk exemplaar heeft een uniek nummer gegraveerd in de stuurverhoger en is uitgerust met de meest complete standaarduitrusting van alle motoren uit de Moto Guzzi-familie.

Met trots geproduceerd in de nieuwe fabriek in Mandello del Lario.



Kenmerken

Full LED-koplamp met DRL, bochtverlichting, LED-richtingaanwijzers, Bochten ABS en Moto Guzzi Traction Control, Cruise Control, 5 rijmodi, Full-colour TFT-instrumentenpaneel, Elektrisch verstelbaar windscherm, Handkappen, PMS (bandenspanningscontrolesysteem), Verwarmde handvatten, Verwarmd comfortzadel, Verwarmd comfortzadel voor passagiers, Up/Down Quickshifter, Moto Guzzi MIA, Middenbok, Radiatorrooster, Lasergeëtste stuurklem met beperkte oplage. PFF Rider Assistance Solution®: Forward Collision Warning (FCW), Blind Spot Information System (BLIS), Lane Change Assist (LCA) Ready For (FCC) Following Cruise Control

 |
| Dealerschappen: APRILIA, BIMOTA, CFMOTO, DUCATI, HONDA, HUSQVARNA, KAWASAKI, KTM, MOTO GUZZI, SUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
 |
Goedhart Motoren |
|
Europaweg 1-D
Bodegraven
Plan de route
|
 |
0172-650005
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SUZUKI