Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
GIALLO SAVANA
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 500 afleverkosten.

Deze geheel nieuwe Stelvio is uit
voorraad leverbaar! De Stelvio is een
onvermoeibare reiziger, die comfort
combineert met zin voor avontuur, voor
spanning op elke route die u neemt. De
strakke, solide, eigentijdse
uitstraling van de motor belichaamt
het Moto Guzzi-erfgoed: het Moto
Guzzi-merk op de brandstoftank, het
karakteristieke ontwerp van de DRL, de
Compact Block-motor met cardanas en
zijn onmiskenbare gebrul zijn allemaal
uniek in zijn soort. Het 19" tubeless
spaakwiel vooraan, gecombineerd met de
lange veerweg, zorgen voor een
uitstekende handling, zelfs op de
zwaarste, oneffen terreinen. Het
innovatieve Moto Guzzi V-Twin 'Compact
Block'- met cardanas, die nu voldoet
aan de Euro5+-emissienormen en levert
een soepel maar robuust vermogen,
zelfs bij lagere toerentallen, voor
een optimale balans tussen vermogen en
controle, zodat u zich op de weg kunt
concentreren. Het blok met een
cilinderinhoud van 1.042 cc, levert
een maximumvermogen van 115 pk bij
8.700 tpm en een maximumkoppel van 105
Nm bij 6.750 tpm. Het ruime
uitrustingsniveau voorziet in een
6-assige traagheidsplatform dat de
instelbare tractiecontrole en het ABS,
met bochtenfunctie om wielblokkering
te voorkomen. Er zijn 5 rijmodi
beschikbaar, waaronder de specifieke
offroad-modus. De volledige
LED-koplamp heeft bochtverlichting om
de binnenkant van bochten te
verlichten voor een breder, veiliger
gezichtsveld. In het getoonde Travel
pakket zitten de voorvalbeugel,
zadeltas, ruit Givi, sc project
demper en een Givi Alaska kofferset.
Super compleet en klaar voor het
avontuur!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion