Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 100 MANDELLO S - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
Grijs
Vermogen:
84 kW
Teller:
13.456 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mototoko biedt u een schitterende Moto Guzzi V100 Mandellos S uit 2023 aan. Dit betreft de S uitvoering, dus de topversie van de Mandello!

Dit is waarom je deze Mandello S wilt gaan rijden:
- Geen dertien in een dozijn motor.
- Bijzonder netjes en mooi.
- Net een onderhoudsbeurt gehad.
- Spiksplinternieuwe achterband.
- Semi actieve high-end Ohlins vering (voor en achter).
- Arrow uitlaat systeem incl. kat-vervanger.
- Volledige LED verlichting.
- Elektrisch verstelbaar windscherm.
- Quickshifter up en down.
- Moto Guzzi MIA (multimedia-connectiviteit).
- Handvatverwarming.
- Uitgebreide elektronische hulpsystemen.

Tip: bekijk alle duidelijke en XXL foto's op onze website.

Omschrijving:
Optische staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Kenteken: 92-MX-TR
Datum eerste toelating: 26-6-2023
Kilometerstand: 13456km
Aantal sleutels: 2

Kom vooral langs om deze Moto Guzzi Mandello S in het echt te bewonderen. Neem gerust contact met ons op, dan plannen we een proefrit voor je. 
 

  • Mototoko levert jou deze motor inclusief:
    - Grondige was en poetsbeurt.
    - Uitgebreide 40 punten check.
    - Tenaamstelling en eventuele vrijwaring inruilmotor.
    - Optie tot bezorging door heel Nederland voor €150.
    - Uitgebreide financieringsmogelijkheden.
    - Mogelijkheid tot 5 dagen gratis voorlopige dekking.
     
    Openingstijden
    Wij zijn op afspraak geopend, ook vaak op zaterdagochtend. Neem contact op via Marktplaats, onze website of bel/app naar 06-53627150 / 06-15206738.

    Inruil
    Stuur ons duidelijke foto’s, een omschrijving en richtprijs, dan bekijken we de mogelijkheden.

    Garantie
    Mototoko biedt 3, 6 of 12 maanden garantie. Meer info vind je op onze website.

    Volg ons
    Facebook: facebook.com/www.mototoko.nl
    Instagram: @mototoko.nl

    Wij proberen je zo goed en duidelijk mogelijk te informeren in onze advertenties. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve motorgegevens of drukfouten.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mototoko
Industriestraat 5
Noordwolde
Plan de route
06-15206738
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion