Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 9 BOBBER SPECIAL EDITION - 2025

€ 11.999,- € 12.449,-
Garantie: Ja
Nieuw
MATZWART
moto-guzzi - v-9-bobber-special-edition
moto-guzzi - v-9-bobber-special-edition
moto-guzzi - v-9-bobber-special-edition
moto-guzzi - v-9-bobber-special-edition
moto-guzzi - v-9-bobber-special-edition
moto-guzzi - v-9-bobber-special-edition
moto-guzzi - v-9-bobber-special-edition
moto-guzzi - v-9-bobber-special-edition
moto-guzzi - v-9-bobber-special-edition
moto-guzzi - v-9-bobber-special-edition
moto-guzzi - v-9-bobber-special-edition
moto-guzzi - v-9-bobber-special-edition
moto-guzzi - v-9-bobber-special-edition
moto-guzzi - v-9-bobber-special-edition
moto-guzzi - v-9-bobber-special-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 450 afleverkosten.

Nu uit voorraad leverbaar deze
volledig nieuwe V9 Bobber in de
kleurstelling Nero Essenziale met EUR
1.000 opstappremie! De V9 Bobber is
een stoere motorfiets met een
eigenwijze uitstraling; uitgerust met
een 853cc V-Twin welke 65 PK & 73 Nm
levert, gekoppeld aan een zijdezacht
schakelende zes versnellingsbak en
een onderhoudsvrije
cardanaandrijving. Daarnaast behoren
ABS, Traction Control,
versnellingsindicator, LCD scherm,
LED verlichting en Brembo remmerij
tot de standaard uitrusting. Deze
motor kan ook als A2/35 Kw uitvoering
geleverd worden. Standaard wordt de
motor geleverd met 2 jaar
fabrieksgarantie, welke tegen
meerprijs uit te breiden is naar in
totaal 4 jaar. Er is een ruime keuze
aan accessoires beschikbaar, zoals
o.a. diverse bagagesystemen,
bagagerek, valbeugels, ruitjes etc.
Heb je interesse? Bel ons voor een
proefrit en/of offerte. Tot snel!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion