Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  SEIEMMEZZO STR - 2025

€ 6.999,- € 7.999,-
Garantie: Ja
Nieuw
Zwart, zilver
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Gloednieuwe 2025 Moto Morini SEIEMEZZO 650 Str(aat)

Kom naar de showroom en probeer onze DEMO!!!

Het ontwerp van de SEIEMMEZZO weerspiegelt het jeugdige en sportieve karakter, benadrukt door de harmonieuze en opvallende lijnen. De dynamische, nauwkeurige en authentieke rijstijl. Dat samen met de nieuwste technologie creëren we een unieke en opvallende motorfiets. Gemaakt van eersteklas materialen is het de juiste combinatie van veiligheid, sportiviteit, elegantie en plezier.

Technisch:

4-takt, 2 cilinders in lijn

Cilinderinhoud 649 cc
Boring x slag 83 x 60 mm
Compressieverhouding 11.3:1
Maximum koppel 54Nm / 5,5 kgm / 7000tpm
Vermogen 44,5kW / 61hp / 8250tpm
Injectiesysteem BOSCH EFI
Maximale snelheid 180 Km/h
Koelsysteem Vloeistof
Brandstofsysteem DOHC 8 valves.

Velgen Tubeless lichtmetalen velgen
Voorband 120/70-18M/C Pirelli Angel GT
Achterband160/60-17M/C Pirelli Angel GT
Voorrem Dubbele zwevende 298 mm schijfremmen, dubbele Brembo zuigers
Achterrem enkelvoudige 255 mm schijfrem, dubbele Brembo zuigers
ABS BOSCH ABS 9.1 Mb


Voor Kayaba 43 mm upside down-vork met instelbare veervoorspanning en rebound- en compressiedemping, veerweg 120 mm.
Achter Kayaba monoshock met instelbare veervoorspanning en rebound, veerweg 120 mm


Nu voor de geweldige actieprijs van €6999.- inclusie BPM en BTW en inclusief alfeveringskosten en rijklaarmaakkosten.
1 maand gratis verzekerd.

Inruil geen probleem.

Trefwoorden: str scr Moto Morini Motomorini xcape X cape twin parallel xsr 700 900 svartpilen 401 701 801 125 vitpilen SCR 950 yamaha fantic cabalero caballero explorer 500 Travel 700 icon dark ducati  benelli leoncino 400x 400 x caferacer cafe racer scram k75 411 K100 moto guzzi motoguzzi v7 stone urban enduro 803 street twin 650 MT03 MT07 Z750 Z800 Z900 690 790 890 duke superduke cb1000r cb 1000 1000R 650r 650 cb650
 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion