Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  SUPERVELOCE 800 AGO - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
AGO LIMITED EDITION
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Superveloce 800 AGO, MY:2024. Limited Edition, 1 of 311 for the world.

36 months world-wide factory warranty, unlimited mileage. Pre-delivery cost €399.

798 cc, Three-cilinder, 165kg dry-weight with racing kit installed.

Standard equiped with:
- The very finest components
- Arrow Racing 3 exit exhaust system and ECU with dedicated map
- Carbon passenger seat cover with Alcantara pad
- CNC fuel cap with “Limited Edition” carbon plate
- Black leather tank strap
- Bike cover
- Limited Edition certificate
- Traction control adjustable in 8 levels
- Front Lift Control
- MV EAS 3.0 (Electronically Assisted Shift Up & Down)
- Cruise control
- Bluetooth connectivity
- GPS with MV app
- Launch control
- 5" TFT color dash
- Continental MK100 with RLM (Rear Wheel Lift-up Mitigation) and with cornering function
- and much more beauty.....

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1981 - De Yamaha Virago was Yamaha's eerste V-twin cruiser motorfiets, en een van de eerste in massa geproduceerde motorfietsen met een mono-shock achtervering. De fiets werd vernieuwd in 1984. In dat jaar zorgde Harley-Davidson ervoor, bang voor de intrede in de Amerikaanse markt van de Virago en andere nieuwe Japanse cruiser-stijl motorfietsen, dat het importtarief op ingevoerde motorfietsen met meer dan 700 cc in Amerika werd verhoogd. Yamaha omzeilde dat door het 750 cc motornlok te vervangen door een 699 cc versie, terwijl de 920 cc motor werd opgeschroefd tot 1000 cc, en later 1100 cc.
© 2000 - 2025 Motoroccasion