Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

NORTON  COMMANDO 961 SPORT - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
.
Vermogen:
Teller:
5.158 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
norton - commando-961-sport
norton - commando-961-sport
norton - commando-961-sport
norton - commando-961-sport
norton - commando-961-sport
norton - commando-961-sport
norton - commando-961-sport
norton - commando-961-sport
norton - commando-961-sport
norton - commando-961-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10148
Geschikt voor rijbewijs: A

Motor word verkocht voor derden, Motorcentrum Urk bied voor deze motor geen garantie.
NORTON COMMANDO 961 SPORT – PURE BRITSE POWER MET KARAKTER


Stap op een legende. De Norton Commando 961 Sport is niet zomaar een motor, het is een eerbetoon aan een rijk motorgeschiedenis, verpakt in een moderne klassieker.
Met zijn iconische retrodesign, handgebouwde afwerking en die rauwe 961cc parallel-twin voel je elke rit als een beleving.


Waarom kiezen voor de Commando 961 Sport?


Echt Brits vakmanschap – handgemaakt in Engeland

Brullende twin motor – voel de koppelrijke respons bij elke draai aan het gas


Sportieve rijhouding met klassieke looks


Onweerstaanbaar design – retro charme met moderne techniek


Of je nu rijdt voor de bochten, het geluid, of de blikken op straat, de Commando 961 Sport is er voor rijders die niet zomaar "een motor" willen.


Beleef het verschil. Rijd Norton.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Urk
Het Scheer 11
Urk
Plan de route
0527305075
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van GOWOW
© 2000 - 2025 Motoroccasion