Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

PEUGEOT  METROPOLIS 400 - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
GRAY
Vermogen:
27 kW
Teller:
27.000 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2016
EU verantwoordelijke: Moteo Nederland B.V. Bonnetstraat 1 6718 XN Ede www.benelli-motoren.nl info@MoteoNederland.nl

Geen motorrijbewijs maar wel auto? dan is deze PEUGEOT METROPOLIS 400I RS helemaal iets voor jouw! want je mag deze motor mag je besturen met een B rijbewijs!

Het gaat hier ook om de RS versie dus net even iets sportive en sportivere geluid!

Deze Peugeot is een vloeistofgekoelde eencilinder van 400cc met elektronische injectie. Die levert 37 pk en 38 Nm


Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op straat motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion