| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
In zeer nette staat verkerende MP3 300 HPE.
Origineel Nederlands geleverde motor.
Rijklare prijs incl. btw en 12mnd garantie € 5950,-
- ABS
- 2 sleutels
- Geschikt voor motor en *autorijbewijs.
- 12mnd garantie
Welkom bij Thalen Motortrading
We ruilen graag uw motor in!
Benieuwd naar de waarde van uw motor? stuur een mail of whattsapp bericht met foto's + info en we reageren zeer snel en vrijblijvend met een voorstel.
Ziet u graag betere kwaliteit foto's van de aangeboden motoren klik dan door naar onze eigen website!
*Gratis leveren aan huis door heel Nederland*
*Gratis 10 dagen all-risk verzekering
*Geen afl kosten!
*Gratis opnaam zetten bij aanschaf motor
*Financiering voor zakelijk of prive mogelijk
*Reserveren van een motor is alleen mogelijk door middel van een aanbetaling
Thalen Motortrading
Rheezerend 54
7701 BG Dedemsvaart
Tel: 0523-208396
Whattsapp: 0523-208396
Mail: info@thalenmotoren.nl
website: www.thalenmotoren.nl
Openingstijden:
Maandag op afspraak (telefonisch bereikbaar)
Dinsdag t/m Vrijdag van 9:00 tot 17:30
Zaterdag van 9:00 tot 16:00
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
| Motor | HPE Een cilinder, 4-takt |
| Boring x slag | 75 mm x 75 mm |
| Cilinder inhoud | 278 cc |
| Comp. verhouding | |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 26 pk / 19 kW bij 7750 tpm |
| Max. koppel | 26 Nm bij 6500 tpm |
| Koppeling | Droge automatische centrifugaalkoppeling |
| Versnellingsbak | Continu variabele transmissie CVT met koppelservo |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 12 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Dubbele motorsteun van hoogwaardige stalen buizen |
| Vering voor | Vierzijdig - slag: 85 mm. Elektrohydraulische inrichting voor de vergrendeling van de ophangingen |
| Vering achter | Hydraulische dubbele demper afstelbaar in voorbelasting veer op 4 standen - slag: 106 mm |
| Remmen voor | Dubbele schijf Ø 258 mm |
| Remmen achter | Schijf Ø 240 mm |
| Voorband | Tubeless 110/70-13 |
| Achterband | Tubeless 140/60-14 |
| Wielbasis | 1.490 mm |
| Lengte | 2.205 mm |
| Breedte | 775 mm |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 790 mm |
| Drooggewicht | |
| Leverbare kleuren | Nero Opaco, Bianco, Grigio, Verde |
| Beschrijving | Evolutie en kracht

De 300 cc hpe 4-takt, 4-kleppen, vloeistofgekoelde motor met elektronische injectie optimaliseert de prestaties en verbetert de controle over het brandstofverbruik. Elk detail van zijn "kloppend hart" is opnieuw ontworpen om het rijden soepel, stil en comfortabel te maken. Het maximumvermogen is verhoogd tot 19 kW (25,8 pk) bij 7750 tpm en een maximumkoppel van 26,1 Nm bij 6250 tpm. |
Thalen Motor Trading is een motorzaak die gespecialiseerd is in de in- en verkoop van jong gebruikte motoren.
 |
Thalen Motortrading |
|
Rheezerend 54
Dedemsvaart
Plan de route
|
 |
0523-208396
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa.
In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten.
De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd.
De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen.
Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken