Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 400 HPE - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Diverse
Vermogen:
25 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
piaggio - mp3-400-hpe
piaggio - mp3-400-hpe
piaggio - mp3-400-hpe
piaggio - mp3-400-hpe
piaggio - mp3-400-hpe
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Onnavolgbaar en nog geavanceerder\r\n

Efficiëntere Euro 5-motor, keyless-systeem, volledige LED-verlichting, een nieuw remsysteem en het grootste TFT-kleurendisplay in het segment van driewielscooters. De nieuwe Piaggio MP3 400 cc hpe combineert de nieuwste technologische vooruitgang met een moderner en sportiever design en biedt veelzijdigheid en rijplezier zonder compromissen. De MP3 was de eerste driewielscooter, een uitvinding die Piaggio in de loop der jaren is blijven perfectioneren en die vandaag een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van de stedelijke mobiliteit inluidt.
Ruimte voor comfort.

Geperfectioneerde motoren

Een 400 cc hpe Euro 5 motor vormt het hart van de nieuwe Piaggio MP3 serie. De motor is volledig opnieuw ontworpen om de prestaties te verhogen, trillingen te verminderen en het brandstofverbruik nog efficiënter te beheren.

Rijden is een waar genoegen

Piaggio heeft de meest recente innovaties samengebracht om de ultieme rijervaring te creëren: een keyless-systeem voor een snelle en gemakkelijke start, opbergvak in het instrumentenbord met USB-poort, een grote opbergruimte onder het zadel met handige verlichting en een 7" TFT-kleurendisplay, het grootste in het segment van driewielscooters.

 



  • Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.

    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Proefrit mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Inruil is ook mogelijk, neem deze dan mee zodat we van te voren een prijs kunnen maken.

    Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief garantie, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern Utrecht

    www.pelsmotoren.nl

    De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.


Opties en Accessoires:
ABS, ASR, Automaat, Cruisecontrol, Middenbok, opbergruimte, USB lader




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Pels Motoren
De Gessel 1
De Meern
Plan de route
030-6622646
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion