Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 350 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Trip Teal Green
Vermogen:
15 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie 36 maanden
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Royal Enfield Classic Goan – De Classic, maar dan Durfvoller
De Royal Enfield Classic Goan is geen gewone motorfiets. Het is de rebelse broer van de Classic 350—ontworpen voor rijders die het tijdloze karakter van Royal Enfield waarderen, maar graag nét een stap verder gaan in stijl, uitstraling en persoonlijkheid.

Alles wat de Classic zo geliefd maakt, zit nog steeds in de Goan. Maar dan aangescherpt, stripped-down en onder het mes gegaan voor een look die direct opvalt. Een motor die je niet rijdt om op te gaan in de massa, maar om eruit te springen.

Iconische Basis, Gedurfde Uitvoering
Het silhouet ademt nog steeds Classic-DNA, maar de Goan presenteert zich met een totaal nieuwe attitude:

  • Strakker bijgesneden spatborden voor een minimalistische, moderne uitstraling

  • Apehanger-stuur dat de bobber-look kracht bijzet

  • Whitewall-banden op spaakwielen voor een retro-chique présence

  • Groot 19” voorwiel en breed 16” achterwiel, wat zorgt voor een lage, uitgestrekte en stoere houding

  • Kleuren die durven: van metallic paars tot turquoise met oranje details, metallic rood met zwart en een stoere zwarte uitvoering met print

De Goan is ontworpen om gezien te worden – en dat lukt moeiteloos.

Rijdynamiek die Verrast
Onder het opvallende uiterlijk schuilt moderne techniek die elke rit soepel, vertrouwd en plezierig maakt.
Het nieuwe dubbelwiegframe geeft stabiliteit, de speciale balans-as zorgt voor een zijdezachte motorloop en de licht bedienbare koppeling en verfijnde injectie maken het rijden moeiteloos.

Met het brede stuur, brede banden en lage zithouding voelt de Goan zich thuis in de stad, op kronkelwegen én tijdens ontspannen toerritten.

Retro, maar Helemaal van Nu
De Classic Goan combineert klassieke motortechniek met slimme moderne upgrades:

  • Analoge snelheidsmeter met gear indicator

  • Tripper Navigatiesysteem voor directe en overzichtelijke routebegeleiding

  • USB-poort op het stuur voor opladen onderweg

  • 2-kanaals ABS voor veilig en gecontroleerd remmen

Alles wat je nodig hebt, precies waar je het verwacht.

Limited Edition – Uniek, Exclusief en Zeer Beperkt Leverbaar
De Royal Enfield Classic Goan wordt slechts in zeer beperkte aantallen geproduceerd. Daarmee is het niet alleen een motor om te bewonderen, maar ook een unieke kans om een bijzondere Royal Enfield in handen te krijgen die je niet op elke hoek van de straat ziet.


Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Goan Classic 350
Kleur Trip Teal Green
Segment Retro
Cilinderinhoud 349 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Afleveringskosten
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 6.699,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 6.999,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Jan Poppe Motoparts
De Zompe 16-C
Serooskerke
Plan de route
0118-596311
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Inrijden" betekent: Een gereviseerde motorfiets moet worden ingereden. Cilinder en zuiger worden bij dat proces geleidelijk op elkaar ingesleten. De eerste paar honderd kilometer mag niet op top­snelheid worden gereden of te lang worden doorgetrokken in de versnellingen om extreme hittevorming te voorkomen. Hier­ door kunnen de loopvlakken van de zuigers invreten en is de motor inwendig beschadigd. Vroeger moesten nieuwe motor­ fietsen 1500-2000 kilometer worden ingereden. De kunst van het inrijden bestaat uit het met wisselende belasting rijden met een motorfiets, zodat het motorblok loskomt zonder beschadi­ging te hebben opgelopen. Hierdoor wordt voorkomen dat een motor rauw gaat lopen, olie gaat verbruiken en de levensduur van het blok wordt bekort.
© 2000 - 2025 Motoroccasion