Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CONTINENTAL GT - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Chrome
Vermogen:
21 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Royal Enfield Autumn Sale! Ontvang tijdelijk €1.799,- korting op deze nieuwe Continental GT 650! Zolang de voorraad strekt, weg=weg

De Royal Enfield Continental GT is een prachtige retro look tweecilinder, die ook nog eens geweldig rijdt. Het parallel-twin luchtgekoelde motorblok heeft maar liefst 648cc en levert een maximaal vermogen van 47PK en 52-Nm-koppel. De motor is geschikt voor een A2 rijbewijs en is uiteraard uitgerust met ABS.

Het blok is erg soepel. Het heeft heel bewust 47 pk en daardoor is de 650 twin ook geschikt voor A2– maar het koppel is erg breed uitgesmeerd. Het blok blinkt uit in trekkracht. Gepaard met het prachtige twin geluid heb je het idee met een veel dikker blok onderweg te zijn. De motor blinkt uit door het gebruik- en rijgemak, door het soepele blok en de retro looks! Motor is leverbaar in 6 verschillende kleurstellingen. 

Kwalitatief te vergelijken met Europese en Japanse tegenstrevers, echter beduidend goedkoper! Standaard met ABS en drie jaar garantie!

√ 3 jaar fabrieksgarantie
√ 3 jaar Road Assist
√ Geschikt voor A2
√ ABS

  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Lowlands Biker Store
Katwolderweg 3
Zwolle
Plan de route
038 4211701
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion