Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
Groen
Vermogen:
25 kW
Teller:
8.601 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie 6 maanden
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer goed onderhouden en jonge Royal Enfield Interceptor 650 incl.:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Nieuwe achterband
  • Tripper navigatie
  • Middenbok
  • Handkappen
  • Sumpguard
  • Verhoogd smoked windscherm
  • Koffer beugels

Hele leuke Royal Enfield die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie verkeer!

Standaard geschikt voor het A2 rijbewijs!

Rechtstreeks afkomstig van de eerste eigenaar!

Royal Enfield Himalayan – De ultieme avontuurlijke motor
De Royal Enfield Himalayan is de motor die je overal naartoe brengt. Gebouwd voor avontuur, of je nu off-road rijdt of de stad doorkruist, de krachtige 411 cc motor biedt het perfecte evenwicht tussen vermogen en praktische bruikbaarheid. Het half-duplex frame en de lange veerweg zorgen voor comfort, zowel op ruwe paden als op de weg.

Met het Tripper Navigatiesysteem en een USB-poort kun je zorgeloos de richting volgen, terwijl het nieuwe, geïntegreerde zadelsysteem en de perfect geplaatste voetsteunen je ritten comfortabeler maken. De 220 mm bodemvrijheid, de 17” en 21” wielen met all-road banden en het dubbele ABS systeem bieden grip en controle op elk terrein.

De Himalayan is ontworpen voor de rijders die het avontuur niet schuwen en biedt de kracht en flexibiliteit om elke uitdaging aan te gaan.

Hoogtepunten:

  • Krachtige 411 cc motor

  • Tripper Navigatie met USB-poort

  • Comfortabel nieuw zadel en verbeterde ergonomie

  • 220 mm bodemvrijheid en dual-purpose banden

  • Dual-channel ABS, met de optie om achterwiel ABS uit te schakelen

De Royal Enfield Himalayan is de motor die alles aankan – van stedelijke ritten tot de meest uitdagende off-road avonturen.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Himalayan
Kleur Pine Green
Segment Allroad
Cilinderinhoud 411 cc
Kilometerstand 8.601 km
Bouwjaar 2022
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Jan Poppe Motoparts
De Zompe 16-C
Serooskerke
Plan de route
0118-596311
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion