Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SHOTGUN 650 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Koppel: 52 Nm
Tankinhoud: 14 liter
Topsnelheid: 164 km/u
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

DE nieuwe Royal Enfield Shotgun 650 in de kleur Plasma Blue. Dit betreft een unieke door Custom geinspireerde motorfiets die leverbaar is in meerder kleuren. 
Namelijk: Stencil White, Plasma Blue, Green Drill en Steemetal Grey.

Deze Royal is vernieuwd en nu onder andere voorzien van LED verlichting, Gietwielen, Vernieuwde rem / koppeling hevels en een compleet zwart motorblok.

Bij levering van deze Shotgun krijgt u standaard 3 Jaar garantie en 3 Jaar pechhulp.
Standaard is deze nieuwe (Euro5) Royal voorzien van onder andere Abs, injectie, voorvork rubbers etc etc.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, LED achterlichten, LED koplampen, navigatiesysteem, two-tone (metaal) kleur




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Girder" betekent: In de jaren vijftig in onbruik geraakte voorvork met uitwendige veren, maar niet geconstrueerd als een parallelvork, zoals de springer-voorvork die door veel vooroorlogse Amerikaanse motormerken werd toegepast. De vorkpoten van de girdervork werden met het oog op de stijfheid gemaakt van stalen pijp in een driehoeksconstructie naar analogie van de sterkste constructievorm uit de bruggenbouw. De scharnierpunten van de vork zitten daar waar de veren (of één centrale veer) in elkaar worden gedrukt, bovenaan, vlak onder en boven het Malhoofd. Een variant van de girdervork was de Webbvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion