Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SHOTGUN 650 - 2025

Nieuw
Sheet metal Grey
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Shotgun 650 is ergonomisch geoptimaliseerd, met middelhoge voetsteunen en een lage zithoogte van 795 mm. De getunede Showa-vering, de wielbasis van 1465 mm en het lage zwaartepunt zorgen er samen voor dat rijden in het verkeer, op snelwegen en op kronkelige achterafweggetjes even leuk is, zonder dat dit ten koste gaat van het comfort. Brede 18″ banden voor en 17″ banden achter in combinatie met 320mm en 300mm remschijven zorgen voor een stevige grip en voldoende controle bij alle snelheden, of je nu alleen rijdt of met extra gewicht.

Onder de stalen ruggengraat van de Shotgun 650 schuilt onze beproefde 648cc paralleltwin motor, die is ontworpen voor gebruik in de echte wereld. Met een sterk middenbereik en ruim voldoende koppel in alle versnellingen om de rijder betrokken te houden. Het is een motorfiets die ons DNA van ‘pure motorcycling’ in zich draagt. Hij gebruikt zijn modulaire mogelijkheden, neo-retro esthetiek en unieke kleuren om de grenzen van wat een Royal Enfield kan zijn te verleggen.

De Perfectei combinatie van nostalgische charme en moderne technologie. Het digi-analoge instrumentenpaneel van de Shotgun 650 wordt met het Trippernavigatiesysteem geleverd en is ontworpen om alle informatie die je nog hebt weer te geven

De Showa SF-BPF en twin -tube achterschokdemper met een 5 staps instelbare veervoorspanning zorgt ervoor dat de motorfiets op elk terrein soepel rijdt, zelfs met extra belasting

De Shotgun is uitgerust met een USB-poort om ja apparaten onderweg op te laden

Geniet tijdens elke rit van optimaal comfort dakzij het stijlvolle ergonomische kuipzadel van de Shotgun 650 dat je en een oogwenk van een tweezitszadel in een eenzitszadel transformeert

Beschikbare kleuren:

Sheet metal Grey ( € 9.299,-)

Drill Green ( € 9.449,-)

Plasma Blue ( € 9.449,-)

Stencil White ( € 9.599,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Shotgun 650
Kleur Sheetmetal Grey
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 8.999,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.299,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion