Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Suzuki AN 400 Burgman bouwjaar 2015 36409 km.
In mooie staat met abs, handkappen, hogere kuipruit en topkofferrek.
Inruil/ inkoop alle merken motoren
Halen en brengen door heel Nederland
Correcte en veilige afhandeling bij u aan de deur of bij ons bedrijf
Direct contant geld of via bank
Direct een vrijwaringbewijs (RDW erkend)
Onderhoud en reparatie alle merken motoren
80 occasions op voorraad
Goed bereikbaar: 0113- 220426 of 06-20023045 info@gerritsmotoren.nl
www.gerritsmotoren.nl ook voor ons actuele aanbod.
Gerrits Motoren
Verrijn Stuartweg 45
4462 GE Goes
- Wij bieden bij iedere motor 10 dagen gratis verzekering aan.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, ééncilinder |
Boring x slag | 81.0 mm x 81.0 mm |
Cilinder inhoud | 400 cc |
Comp. verhouding | 11.2 : 1 |
Kleppen | 4 per cilinder |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 34 pk / 25 kW bij 7350 tpm |
Max. koppel | 36.3 Nm bij 5800 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | Automatisch |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, 100 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveren, gas/oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 34-voudig instelbaar, 100 mm |
Remmen voor | dubbele 260 mm schijven voor |
Remmen achter | 210 mm schijf achter / ABS |
Voorband | 120/80 - 14 M/C 58S |
Achterband | 150/70 - 13 M/C 64S |
Wielbasis | 1585 mm |
Lengte | 2270 mm |
Breedte | 760/825 mm |
Hoogte | 1385 mm |
Zithoogte | 710 mm |
Drooggewicht | 222 kg |
Leverbare kleuren | Mat Grijs, Mat Zwart, Wit |
Beschrijving | De Burgman 400ABS is een volwassen motorscooter met naast een opmerkelijk snelle acceleratie en een indrukwekkende topsnelheid tevens maximale bescherming voor rijder en passagier tegen weer en wind. De royale bagageruimte onder het zadel maakt van de Burgman een uiterst praktisch vervoermiddel dat persoonlijke mobiliteit garandeert. Want zowel in het drukste stadsverkeer als op de snelweg voelt de Burgman 400ABS zich als een vis in het water.



Dit model is geschikt voor het A2 rijbewijs. |
Gerrits Motoren, het adres voor al uw motorwensen.
Verkoop, maar ook Inkoop, reparatie en volledige schadeafhandeling Naast ons ruime assortiment aan occasions kunt u bij Gerrits Motoren natuurlijk ook terecht voor een nieuwe motorfiets van vrijwel elk bekend motormerk.
Als reeds jaren gevestigde motorzaak met de daarbij behorende en bewezen ervaring, helpen wij u dan ook graag met het maken van een keuze bij de aanschaf van uw nieuwe motorfiets. We leveren de meeste modellen met 24 maanden fabrieksgarantie.
 | Goes, Zeeland |
 | 0113-220426 |
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken