Nieuwsbrief:

SUZUKI  DR 800 S - 1993

Bouwjaar:
1993
Kleur:
Zwart
Vermogen:
37 kW
Teller:
51.575 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - dr-800-s
suzuki - dr-800-s
suzuki - dr-800-s
suzuki - dr-800-s
suzuki - dr-800-s
suzuki - dr-800-s
suzuki - dr-800-s
suzuki - dr-800-s
suzuki - dr-800-s
suzuki - dr-800-s
suzuki - dr-800-s
suzuki - dr-800-s
suzuki - dr-800-s
suzuki - dr-800-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

- Windscherm
- Schijfbeschermer
- Handkappen
- Carterplaat
- Recent onderhouden, werkplaatshandboek aanwezig.

 

Deze zeer goede Suzuki DR800S uit 1993, ook wel bekend als de DR Big, was Suzuki’s eerste echte grote adventure-motor. Zijn oorsprong ligt in de Dakar-rally, en dat zie je duidelijk terug in zijn uitstraling en ontwerp.
De DR Big is leuk om te rijden, heeft verrassend veel karakter en is, voor een grote eencilinder, verrassend veelzijdig. Zelfs voor toertochten is hij geschikt, dankzij zijn uitstekende actieradius. 

 

  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken. Wij rekenen géén afleveringskosten. 

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij leveren door heel Nederland voor € 150,- je nieuwe aanwinst aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
Handkappen, Kuipruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoLeo B.V.
Industriestraat 9
Hoensbroek
Plan de route
045-2031039
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2008 - In 2010 werd de serie aangevuld met de G 650 GS, die in Nederland niet werd geïmporteerd. Intussen bracht BMW zelf een eigen model uit voor het 450cc-endurosegment. Deze motor, met type-aanduiding G 450 X, werd voorgesteld op de EICMA 2007 beurs van Milaan en werd gecommercialiseerd vanaf het voorjaar 2008. Het is niet bekend of Husqvarna enige inbreng heeft gehad bij de ontwikkeling van dit model. Vanaf 2008 werd de K-serie opgewaardeerd met 1300cc-motoren (de K 1300-serie). Vreemd genoeg kwam BMW in 2008, vlak vóór de overname van Husqvarna, met een eigen enduromotor. Het was de eerste stap van BMW in de richting van meer algemene takken van motorsport, na de deelnames in het wereldkampioenschap zijspanraces en de Dakar-rally. De G 450 X was in elke geval géén Husqvarna-kloon, want de machine zat vol vernieuwende ontwikkelingen. Het blok werd later zelfs in de Husqvarna machines gebouwd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion