Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 650 S - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
Zilver
Vermogen:
57 kW
Teller:
33.569 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
ESA Motors - Motoren, Piaggio MP3's en scooters voor de beste prijs / kwaliteit. Inkoop, verkoop en onderhoud onder één dak.
Eerlijk advies. Snelle service en altijd gericht op het beste resultaat!

Merk: Suzuki
Type: GSX 650 S Bandit
Motorinhoud: 656cc
Vermogen:  57KW
Rijbewijs: A
Staat: nette staat, gebruikerssporen aanwezig
Kilometerstand: 33.569
Accessoires: Met topkoffer
garantie:

Op zoek naar een betrouwbare alleskunner? Deze Suzuki GSF 650 Bandit combineert kracht, comfort en looks in één pakket. De soepele 650cc viercilinder levert genoeg power voor zowel beginners als ervaren rijders, terwijl de zithouding comfortabel blijft voor langere ritten. Motor start en loopt mooi, schakelt strak en is altijd netjes onderhouden.

Prijs: €2495 of vanaf €50 per maand
Inruil mogelijk

Bezorging door heel Nederland*

-ESA Motors
-Rudolf Dieselstraat 4-04
-7442DR Nijverdal
-info@esamotors.nl
-www.esamotors.nl
-0548-548 132 of 06-14968252 ( ook whatsapp )

LET OP, Wij zijn dagelijks geopend op afspraak!
 

  •  


Opties en Accessoires:
Bagagerek, Topkoffer, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
ESA Motors
Rudolf Dieselstraat 4-04
Nijverdal
Plan de route
0548-548132
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion