Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8S - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Blauw
Vermogen:
61 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Suzuki GSX-8S 2025 nu al direct leverbaar bij MVM Motoren!!!

Klaar voor de aanval: dat roept de styling van Suzuki’s nieuwe GSX-S8 op met zijn gespierde mass-forward houding. Het design van deze naked performance motorfiets is het startsein van een nieuw tijdperk van functionele streetfighter-schoonheid. De strakke en pure lijnen werken optimaal samen met de vormgeving van de techniek, waardoor er een uitgebalanceerd geheel ontstaat.

De GSX-8S is voorzien van een gloednieuwe 776 cc paralleltwin met zeer compacte bouw, gekoppeld aan een up & down Quick Shift System en voorzien van het Suzuki Cross Balancer systeem. Hij kenmerkt zich door een lange boring-slagverhouding voor de perfecte balans tussen een soepele, controleerbare vermogensafgifte en ultieme prestaties bij elk toerental.
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MVM Motoren
Boteyken 301
De Meern
Plan de route
0346-286148
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion