Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 750 A - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Metallic Triton Blue
Vermogen:
84 kW
Teller:
19.809 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
SUZUKI GSX-S 750 in Metallic Triton Blue

Origineel Nederlandse GSX-S, in absolute nieuwstaat! De eerste eigenaar heeft de motor gereden van 05-2020 tot 03-2025
De GSX-S heeft duidelijk binnen gestaan, en is zeer goed verzorgd. 

Bovendien heeft deze liefhebber de Suzuki voorzien van een aantal prachtige extras waaronder een Yoshimura R11 Demper, korte kentekenplaathouder, LED knipperlichten enzovoorts.

Origineel nieuw geleverd door Motoport en daar kreeg de Suzuki ook de 1000 km beurt op 4/8 2020 bij 1.078 km
De laatste beurt heeft de GSX-S gekregen bij Niwa in Zwaag in Juni 2025 bij km stand 15.264 km 
In September 2025 kreeg de GSX-S een set nieuwe banden

Wij leveren de GSX met afleverbeurt en garantie zonder daar extra kosten voor te berekenen.
Kom langs voor een proefrit of bel voor info of afspraak 072-5119292

  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.


Opties en Accessoires:
ABS, Boardcomputer, Custom exhaust, LED Dagrijverlichting, LED Verlichting, Yoshimura uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Axels Bike Shop
Pascalstraat 8
Heerhugowaard
Plan de route
072-5119292
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion