Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 950 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
METALLIC TRITON
suzuki - gsx-s-950
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: SUZUKI 6 JAAR

Scherp sturen en krachtig koppel, dat voel je meteen wanneer je op de Suzuki GSX-S950 stapt. Deze sportieve blikvanger deelt dezelfde indrukwekkende styling als de GSX-S1000, wat hem een echte headturner maakt.



Voorzien van een nieuw 5-inch TFT-kleurendisplay voor een moderne, heldere en intuïtieve interface. Verkrijgbaar zonder meerprijs in 35 kW-uitvoering, ideaal voor A2-rijbewijshouders. Voldoet aan de Euro 5+ emissienormen voor milieubewust rijden met behoud van krachtige prestaties. Inclusief 6 jaar garantie en 6 jaar pechhulp, zodat je altijd zorgeloos de weg op kunt.



De Suzuki GSX-S950 combineert sportiviteit, innovatie en betrouwbaarheid zoals je van Suzuki mag verwachten.

Te koop bij Suzuki dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion