Nieuwsbrief:

SUZUKI  HAYABUSA 1300 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Wit Blauw Grijs
Vermogen:
140 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - hayabusa-1300
suzuki - hayabusa-1300
suzuki - hayabusa-1300
suzuki - hayabusa-1300
suzuki - hayabusa-1300
suzuki - hayabusa-1300
suzuki - hayabusa-1300
suzuki - hayabusa-1300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Sneller, geavanceerder en verfijnder dan ooit. Suzuki lanceert de derde generatie van de legendarische Hayabusa. 

Suzuki GSX-1300R
Een heel nieuw niveau van snelheid, kracht en prestaties. Bij de lancering van de allereerste Hayabusa in 1999 ging er een schok door de motorwereld. De Suzuki GSX-1300R kreeg de titel van ‘snelste productiemotorfiets ter wereld’, met zijn topsnelheid van meer dan 300 km/h. Met de komst van de Hayabusa was er ook een heel nieuwe motorcategorie ontstaan: de ultieme sportmotor.

Nu introduceert Suzuki de derde generatie van de inmiddels legendarische motor. Met de allerlaatste technische innovaties die zorgen voor meer controle en comfort, een nieuw en toch herkenbaar design en nog betere prestaties, is de nieuwe Hayabusa het ultieme voorbeeld van het vakmanschap van Suzuki.

Prestaties
Meer vermogen en koppel bij lage toerentallen en tegelijkertijd toch voldoen aan de strenge Euro 5-emissienorm. Met die opdracht ging het team van Suzuki aan de slag. De nieuwe Suzuki Hayabusa erft de 1,340cm3 vloeistofgekoelde viercilinderlijnmotor, die voor de nieuwe generatie ingrijpend onder handen is genomen. Het resultaat is een vermogen van 140kW (190 pk) bij 9.700 toeren en een koppel van 150 Nm bij 7.000 toeren. Ondanks dat zijn voorganger met 145 kW (197 pk) krachtiger was, zijn de prestaties verbeterd en met name bij lage en middelhoge toeren. Sprintte de vorige Hayabusa in 3,4 seconden naar 100 km/h, doet de nieuwe het twee tienden sneller, in 3,2 seconden. De topsnelheid blijft al sinds 2001 gelijk: 299 km/h.

Technologie
Als ultieme sportmotor van Suzuki, beschikt de Hayabusa over de modernste techniek. Zo maakt hij gebruik van de nieuwste en meest geavanceerde versie van het Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.). Dit pakket aan intelligentie assistentiesystemen bestaat uit:
  • Ride-by-wire – elektronische gasbediening
  • Suzuki Easy Start System
  • Active Speed Limiter
  • Low RPM Assist
  • Cruise control
  • Launch control (drie standen)
  • Motion Track Brake System Combined Brake System
  • Hill Hold Control System
  • Slope Dependent Control System
Ook het Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-α) met verschillende rijmodi maakt onderdeel het van het pakket aan assistentiesystemen. SDMS-α beschikt over drie door Suzuki voorgeprogrammeerde standen en drie standen waarbij de gebruiker alle instellingen kan wijzigen. De volgende zaken zijn aan te passen:
 
  • Motion Track Traction Control System (10 standen + OFF)
  • Power Mode Selector (3 settings, waarvan één met een lager vermogen)
  • Anti-lift Control System (10 standen + OFF)
  • Engine Brake Control System (3 standen + OFF)
  • Bi-directional Quick Shift System (2 standen + OFF)
Dit pakket aan assistentiesystemen en instellingen, zorgt ervoor dat iedereen, ongeacht ervaring en kunde, optimaal van de nieuwe Hayabusa kan genieten.

Het Bi-directional Quick Shift System zorgt ervoor dat rijders snel en moeiteloos op of terug kunnen schakelen, zonder dat daarvoor de koppeling gebruikt hoeft te worden óf dat er gas teruggenomen moet worden. Quick Shift biedt twee modi. Modus 1 reageert snel, zoals dat tijdens races nodig is, terwijl modus 2 vooral op soepel schakelen is ingesteld. Voor vloeiend schakelgedrag zet de ECM de ontsteking later als je de quickshifter tijdens het accelereren of bij een constante snelheid bedient. Het systeem is voorzien van “auto blipper”: het opent de gasklep als er teruggeschakeld wordt tijdens het afremmen.

Bovendien wordt elke nieuwe Suzuki geleverd met tot 10 jaar garantie, gratis mobiliteits service binnen de garantie periode en is er de optie op Suzuki Finance financieringen, en speciaal voor de Suzuki rijders is er de Suzuki Motorverzekering!
 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ovaa Motors
Mercuriusweg 1
Vlissingen
Plan de route
0118-461485
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion