 |
| Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, OHC, 45° V-twin, tweecilinder |
| Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
| Cilinder inhoud | 805 cc |
| Comp. verhouding | 9.4 : 1 |
| Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | Injectie |
| Ontsteking | electrisch |
| Vermogen | 53 pk / 39 kW bij 6000 tpm |
| Max. koppel | 69 Nm bij 4000 tpm |
| Koppeling | meervoudige natte platen |
| Versnellingsbak | 5 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 15.5 liter |
| Topsnelheid | 160 km/u |
| ABS | nee |
| Frame | stalen wiegframe |
| Vering voor | telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veerweg 140 mm |
| Vering achter | Swingarm, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, veerweg 105 mm |
| Remmen voor | enkele 300 mm schijf |
| Remmen achter | 180 mm trommelrem |
| Voorband | 130/90 - 16 MC |
| Achterband | 170/80 - 15 M/C |
| Wielbasis | 1655 mm |
| Lengte | 2370 mm |
| Breedte | 920 mm |
| Hoogte | 1125 mm |
| Zithoogte | 700 mm |
| Drooggewicht | 247 kg |
| Leverbare kleuren | Zwart, Grijs/Geel, Zwart/Zilver |
| Beschrijving | Zijn uiterlijk is totaal vernieuwend, maar nog steeds helemaal Intruder en helemaal Suzuki. De stijl van de Intruder M800 stroomt vanaf de nieuwe koplamp en upside-down voorvork, door naar de classic V-Twin motor tot aan de achterzijde naar het scherp gevormde achterspatbord.

De Intruder M800 krijgt zijn klassieke ‘hard-tail look’ die zo geliefd is, met de vering en handling van een soft-tail frame welke nodig is voor prestaties. |