Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 DE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
BLAUW / WIT
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki schreef designgeschiedenis toen de DR-Z800-woestijnracer in 1988 met een opvallende vormgeving aan de start van de Parijs-Dakar Rally verscheen. Een van de meest opvallende designelementen was het radicale front met de prominente ‘snavel’. Met een nieuwe interpretatie van het ‘snavel’-design blijft de nieuwe V-STROM 1050 en 1050DE trouw aan dit erfgoed.

Suzuki’s uitgebreide range van de modernste elektronische systemen zorgt dat je de prestaties van je motor kunt optimaliseren, zoals het gloednieuwe Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S). Daarmee ben je op de V-STROM 1050DE zelfs tijdens de spannendste avonturen helemaal in controle. Het Bi-Ddirectional Quick Shift System helpt je om snel en trefzeker te schakelen zonder gebruik te hoeven maken van de koppelingshevel.
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion