Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 XTA ADVENTURE - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
Grijs metallic
Vermogen:
50 kW
Teller:
77.283 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wat zijn dit heerlijk motoren op op te rijden!
Met zijn 650cc 2 cilinder in V vorm is dit een heerlijk motorblok dat voor deze adventure bike gemaakt is. 
Door de mooie matte grijze kleur en zwarte spaakvelgen is dit een mooie combinatie. 
voorzien van: 
- Nieuwe remschijven + blokken voor en achter. 
- Afleverbeurt. 
- Handvatverwarming. 
- Topkoffer. 
- Mooie solide voetsteunen. 
- Osco ketting smeer systeem. 
- Handkappen. 
 
  •  
    - Een maand gratis verzekering.
    Bezorgen van de motor is mogelijk, vraag naar de mogelijkheden. 
    Bekijk ook eens onze andere advertenties.
    Bezichtiging op afspraak, dit om teleurstellingen te voorkomen

    Inruil? Graag!
    We houden onze voorraad graag op peil met mooie, nette en courante motoren, dus inruil behoort zeker tot de mogelijkheden. Stuur ons enkele foto's, eventueel informatie van de motorfiets en een prijs die u in gedachten hebt toe en wie weet kunnen we het samen eens worden!

    **NU Motorrijden, over twaalf maanden betalen**
    Wij zijn een partner van NU Motorrijden, dit bedrijf verstrekt leningen om zo maandelijks af te kunnen lossen op aankopen bij ons aan de zaak. Deze leningen vraagt de klant aan via NU Motorrijden en op die manier wordt de betaling geregeld.

    Met vriendelijke groet,
    Steef Wolffgramm
    Motor MetaaL Lelystad

    Volg ons op Facebook Motor Metaal Lelystad.
    Volg ons op Instragram Motor Metaal Lelystad.

    Kom gerust langs voor een bezichtiging en een bakje koffie. Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

    Telefoon nummer 06 41488250

    Openingstijden:
    Maandag    op afspraak
    Dinsdag      op afspraak
    Woensdag   09:00 - 17:30
    Donderdag  09:00 - 19:30 ( s'avonds op afspraak).
    Vrijdag         09:00 - 17:30
    Zaterdag      09:00 - 16:00
    Zondag        Gesloten.

    www.motormetaal.nl
    Info@motormetaal.nl
    Tel: (+31)06 41488250

Opties en Accessoires:
Handvat verwarming, Topkoffer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Metaal Lelystad
Wigstraat 25
Lelystad
Plan de route
06-41488250
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion