Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 DE - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
BLACK EDITION
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Suzuki DL800 Black Edition is een motorfiets die zich onderscheidt door zijn unieke uiterlijk en indrukwekkende prestaties. Met zijn stoere zwarte afwerking en opvallende design is deze motorfiets een echte blikvanger en een unieke Motor op de weg. Deze wordt exclusief door het V-Strom Center ontworpen en is ook alleen exclusief te verkrijgen bij het V-Strom Center / MVM Motoren.
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
12V aansluiting, Aangepaste bestickering, ABS, Alarmverlichting, Carter beschermplaat, Carterplaat, EXTRA LAMPEN / VERLICHTING, Handkappen, Kofferset, Middenbok, Mistlampen, OOK VOOR A2 RIJBEWIJS, Quickshifter, Ruit in kleur, Special Paint, Topkoffer, V-STROM CENTER VOORDEELPAS, Valbeugels, wielen, andere, Windscherm,

De V-strom DL 800 BE is voorzien van alle opties waaronder:

3 delige aluminium koffer set
verhoogd ruit
middenbok
verstralers
valbeugels
zwarte velgen
custom design zwarte frame

en nog veel meer extra accessoires!! kom snel langs in de Showroom!!!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion