Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
Rood/Zwart
Vermogen:
52 kW
Teller:
23.615 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben je op zoek naar een betrouwbare en veelzijdige allroad?
Deze Suzuki DL650 V-Strom uit 2021 combineert comfort, kracht en uitrusting in één pakket. Perfect voor lange toertochten, woon-werkverkeer én onverharde paden.

Deze V-Strom is altijd goed onderhouden en verkeert in uitstekende staat. Hij staat bekend om zijn betrouwbaarheid, lage onderhoudskosten en veelzijdigheid – een motor die zowel beginners als ervaren rijders zal aanspreken.

Interesse? Neem gerust contact op voor meer informatie of een proefrit.


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Carterbeschermer, Handkappen, Middenbok, Originele uitlaat, Topkoffer, Valbeugel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Abco Motors
Productweg 6
Vlissingen
Plan de route
06-43577997
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion