Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 - 2004

Garantie: Ja
68659 Km
Blauw
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In zeer nette staat verkerende DL 650 V-STROM. 

Al lang in bezit geweest van laatste eigenaar.

Fijn rijdende betrouwbare motorfiets.

Met een hoge zithouding. Deze All Road die nog steeds door Suzuki verkocht word.

Voorzien van valbeugels, aluminium onnderkuip, hoge verstelbare ruit, middenbok , topkoffer met ruggesteun en handvatverwarming.

Motor heeft zeker nog geen pekel gezien, en heeft altijd in een parkeergarage gestaan.

Motor net binnen maar staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

Word door ons nog voorzien van een nieuwe voorband. 

Ook inruil en of financiering is mogelijk. 

de koffie staat klaar. 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
garantie, Handkappen, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, middenbok, Onderkuip, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, valbeugels, Verhoogde ruit, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geïnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion