Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
= Bedrijfsinformatie =
Kom gezellig langs in onze Triumph World Store in Leusden.
Neem gerust contact op voor meer informatie of om een
proefrit in te plannen.
Blom Motoren
Triumph Lifestyle dealer
't Koendert 4
3831 RB Leusden
033-4635449
06-81527792
info@blommotoren.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 8 kleppen, SOHC, parallelle tweecilinder met een krukhoek van 270° |
Boring x slag | 97 mm x 97 mm |
Cilinder inhoud | 1200 cc |
Comp. verhouding | 11.0:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | multipoint sequentiële elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 90 pk / 66 kW bij tpm |
Max. koppel | 110 Nm bij 4250 tpm |
Koppeling | Natte multiplaat, assist-koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | X-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizenframe |
Vering voor | Marzocchi 45mm 1 1 vorken, volledig instelbaar 250mm veerweg |
Vering achter | Marzocchi twin RSUÂ’s met dubbele vering en piggyback reservoir, volledig instelbaar 250mm veerweg |
Remmen voor | Dubbele 320mm-schijven, Stylema radiale 4-zuigerremklauw, ABS |
Remmen achter | Enkele 255mm-schijf, zwevende Nissin-1zuiggerremklauw, ABS |
Voorband | 90/90-21 |
Achterband | 150/70 R17 |
Wielbasis | 1530 mm |
Lengte | |
Breedte | 905 mm |
Hoogte | 1250 mm |
Zithoogte | 870 mm |
Drooggewicht | 205 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 |
Blom Motoren |
|
t Koendert 4
Leusden
Plan de route
|
 |
033-4635449
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Tunen" betekent: Letterlijk betekent tunen: in harmonie brengen. Voor een motorblok heeft het als betekenis: correct afstellen, maar er wordt meer mee bedoeld. In het gehoor van menig motoren-thousiast klinken bij het horen van het woord tunen automaÂtisch de woorden for speed na. Het een heeft met het ander te maken, al onstaat al snel een waas van magie rond een motorÂblok dat getuned is. Tunen is noch geheimzinnig, noch eenÂvoudig. In hoofdzaak betreft het die verrichtingen aan een motorblok die allerlei kleine en grote manco’s opheffen, zoals bijvoorbeeld een slechte passing van onderdelen of een onjuisÂte tolerantie tussen bewegende delen. Daarnaast kunnen
aanÂpassingen plaatsvinden zoals het balanceren van de krukas of het flowen van de in- en uitlaatpoorten, het verhogen van de compressieverhouding en het wijzigen van de timing en de lift van de nokkenas, wat beduidend meer snelheid zal opleveren. Die aanpassingen houden wijzigingen in van de standaarduitÂvoering van een motorblok en zijn dan ook eerder te beschouÂwen als opvoeren.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van MOTO GUZZI