Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET CUP - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Geel
Vermogen:
40 kW
Teller:
42.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
triumph - street-cup
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om een nette Triumph Street Cup.
 

De Triumph Street Cup uit 2019 spreekt je meteen aan als je houdt van een sportieve retro met karakter. Dit is een motor die je uitnodigt om te rijden, niet om naar te kijken. Het lage stuur, de compacte bouw en de sportieve zitpositie geven je direct controle, terwijl het 40 kW sterke blok soepel oppakt en genoeg vermogen biedt om vlot door het verkeer te gaan. Dankzij dit vermogen kan de motor eventueel worden begrensd naar 35 kW, waardoor hij gereden kan worden met het A2 (code 80) rijbewijs.

Met 42.000 km op de teller is deze Street Cup duidelijk gebruikt waarvoor hij bedoeld is: ritten waarbij je het gevoel hebt volledig met de motor te zijn verbonden. Je merkt meteen hoe intuïtief hij stuurt. De vering geeft prettig feedback zonder hard te worden en de remmen reageren voorspelbaar, zodat je steeds met vertrouwen onderweg bent. Deze motor voelt lichtvoetig aan bij lage snelheid en blijft stabiel wanneer je hem wat harder laat lopen.

Op bochtige wegen komt de Street Cup echt tot zijn recht. Hij laat zich precies plaatsen, reageert alert op elke stuurinput en geeft een rijervaring waarbij je meer voelt en minder hoeft na te denken. De tweecilinder levert zijn vermogen soepel en lineair, waardoor de motor makkelijk te rijden is in de stad én leuk blijft op langere ritten.

Zoek je een stijlvolle en praktische retro met een sportieve inslag, dan is deze Triumph Street Cup een machine die je blijft motiveren om te blijven rijden. Het is een motor die je elke dag met plezier start, of je nu onderweg bent naar werk of een lange rit hebt gepland.

  • Bij occasions met een aanschafprijs boven de €3450,- hanteren wij een optioneel servicepakket van €450,-, hiervoor krijgt de motorfiets een grote beurt bij aflevering en 12 maanden garantie.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
ABS, Bar-end mirrors, Digitaal display




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
NIWA Motoren
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
0228-564000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion