Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE R LOW RIDE HEIGHT - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Grijs / Rood
Vermogen:
86 kW
Teller:
17.229 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
triumph - street-triple-r-low-ride-height
triumph - street-triple-r-low-ride-height
triumph - street-triple-r-low-ride-height
triumph - street-triple-r-low-ride-height
triumph - street-triple-r-low-ride-height
triumph - street-triple-r-low-ride-height
triumph - street-triple-r-low-ride-height
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
jong gebruikte Triumph Street Triple 765 R Low Ride Height 
complete onderhoudshistorie van de motor is aanwezig 
motor verkeerd in zeer nette staat
  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorini
Stationsweg 28
Kruiningen
Plan de route
0113-320014
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion