Nieuwsbrief:

TRIUMPH  T A 3 - 1967

Bouwjaar:
1967
Kleur:
Legergroen
Vermogen:
Teller:
3.129 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ex Nederlandse legermotor. In 1967 werden 110 stuks geleverd aan het leger. Inmiddels zijn de meeste van deze motoren omgebouwd in burgeruitvoering. Dit is nog een orginele uitvoering in zeer mooie staat met: Zijtas, extra brandstoftank en valbeugel. Heeft een onderhoudsbeurt gehad.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
Middenbok, Originele uitlaat, Valbeugel, Voorvorkbeschermers, Zadeltasbeugels, Zadeltassen, Dit is nog een orginele uitvoering in zeer mooie staat met: Zijtas, extra brandstoftank en valbeugel.Heeft een onderhoudsbeurt gehad.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Kommer Motors
De Standerd 27
Kootwijkerbroek
Plan de route
0342-480065
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Off road" betekent: Met de off road, of de off the road-motorfiets, kan door het landschap worden gereden, waarbij modder, kuilen, mul zand en stenen kunnen worden getrotseerd. Off the road geeft aan dat de motorfiets niet primair is ontworpen voor het rijden op de weg, wat echter wel mogelijk is. De off road is een kruising van een motorfiets voor gebruik op de weg en een crossmotorfiets. Hij heeft banden met een grof profiel en een voorvork met een extra lange veerweg, waardoor hij hoog op de benen staat. Bovendien is een beschermplaat aangebracht die het carter tegen steenslag beschermt. Zoals veel trends is de off road-rage uit de Verenigde Staten komen overwaaien. Dat gebeurde in de tweede helft van de jaren zeventig. Yamaha was trendsetter met een eencilinder 250CC tweetakt. De Yamaha XT500, met eencilinder viertaktmotor, is zonder twijfel de bekendste off road en bleek een betrouwbare motorfiets die zich in een grote populariteit mocht verheugen. De XT500 heeft inmiddels een aantal waardige opvolgers gekregen, waaronder de XT600. Een groeiende trend is het toenemend aantal cc’s dat de constructeurs in de off road-motorfietsen stoppen. De Yamaha XTZ750 Super Ténéré bijvoorbeeld heeft twee cilinders met een gezamenlijke cilinderinhoud van 750CC. Off road rijden is een avontuurlijke bezigheid, men komt op plaatsen waar men met de auto niet kan komen. Een off road-rijder heet in Frankrijk een randonneur, een wandelaar, iemand die wandelt met behulp van de motorfiets. De Engelsen spreken van dual sport als zij off road bedoelen en dat geeft duidelijker aan waarvoor deze motorfietsen in de praktijk worden gebruikt, namelijk op én naast de weg.
© 2000 - 2025 Motoroccasion